Thursday, January 17, 2013

Lagu kesukaan ku

Kenapa setiap lagu yang aku suka pasti ada kena mengena denganku eh? ke sebab aku je yg terperasan. I still remembered last time when I decided not to go on with the relationship. I know I was bad at that time. Sorry la didnt meant to do it to you. Hope 0-0 la kan..

Last time memang suka gile lagu Knock U Down kot..something like that la..For me, I never went deep into the lyrics. But I'm more into the tone of the song. Aku pun post la lagu tu kat sini and suddenly one of my classmate tanye, why did u post this song? I said because I love the tone. She asked "got nothing to do with him a?". Seriously tak perasan. When I read back the lyrics, memang ade kene mengena pun. takpelah, cerita lama..yg penting I didnt mean it. Sorry.

Sempurna..
Cerita yang tak sempurna
Apakah alasannya
Siapakah di hatinya...

Bahasaku..
Mungkin tidak seindah
Lafaz kata pujangga
Namun ku bersumpah...

Rela ku tunggu jawapanmu..
Masihkah ada aku dihatimu...
Saat ini...

Biar tubuhku kan terpaku...
Biar jasadku tak bernyawa lagi...

Masihkah aku ada
Dihatimu..saat ini

Best lagu ni..dari Drama Band. Dulu main nyanyi je..bila cuba search lirik macam terkena kat batang hidung sendiri yg penyek ni. haha..

Yupp, thats me..still waiting and keep on waiting..

No comments: