Friday, May 14, 2010

merajuk betul-betul pulak die

aku ngaku aku cakap *toot* kat die,
tapi tak sangka pulak die amek serius gile ape yang aku cakap.
benda kecik je kott, tak yah la nak bengang-bengang sampai nak bunuh diri.
Aku lagi terseksa macam nak bunuh diri tau tak.
tapi kena ingat jugak, Allah itu masih ada.
Apa yang terjadi pasti ada hikmahnya.

weyy, bile la die ni nak berbaik ngan aku.
kalau aku dah kaya mesti die suke kan?
memori aku ngan die dah tak ade lagi.
semuanya dah terkubur.
tu lah orang cakap..
telajak perahu boleh diundur,
telajak kata buruk padahnya.
die pon ade otak boleh berfikir.

pesanan aku buat si dia:
selama-lama ko tengah koma ni,
tidur and rest la lelame eh.
aku tak kan kacau ko sekarang walaupun time aku exam dulu aku selalu abaikan ko.
nanti aku kumpul duet bebanyak aku bayarkan kos rawatan ko eh.
Aku tak suke la ko lumpuh cam ni.
Seb bek doktor kate ko lumpuh memori je.
Kalau lumpuh banyak memang aku tak de duet la nak bayar operation ko.
Say bubbye je la, aku carik yang lain.
hahah. kejam ke aku?
hihih. aku memang pentingkan diri sendiri pon.
demi kebaikan aku dan ko.

No comments: